Lina

Jag lever!

Publicerad 2008-11-09 03:04:20 i I huvudet på Lina,

Det hade jag tänkt meddela redan tidigare idag, men då hade bloggen klappat ihop så jag kunde inte logga in.

Massor har hänt, både bra och dåligt. Jag och min vecka har levt bergodalbaneliv och jag vet knappt var jag har mig själv eller min tid. Tusen måsten, några till "måsten" och andra roliga saker. Kanske uppdaterar kring det senare, om jag minns.

Jag fick dock inte växeltelefonistjobbet. "Vi har gått vidare med en annan sökande" lästes in på mitt mobilsvar. Men ja e int bitter. Kan fokusera på att komma igång som cardioboxtränare istället.

Nu är jag och sambon nyss hemkomna från en parmiddag (6 pers) hos en gemensam vän och hennes sambo, kul kul kul måste jag säga även om jag inte kände för mer än två glas vin. Vill spara min kropp och min knopp. Gillar inte att känna berusningen och dess eftereffekter.

Nu hopp isäng och se vad morgondagen bjuder (eller det vet jag redan, slapp och inte göra nåt i nån timme, sen jobb 14-22.15, grejt)

Kommentarer & tankar

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-10 19:02:32

Jamen precis, det var det vi skulle gå på. Men det ser inte ut som att det blir av ändå. Vi fick bara reservplatser plus att min vän har fått förhinder. Men det kommer nog mer tillfällen. :) Tack så mycket för din kommentar. :) Kram!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-10 22:01:10

Oaaww, tack detsamma gumman :]

Ja det ska bli så otrooooligt kul! :D

Postat av: eBbA

Publicerad 2008-11-10 22:41:04

Tack fina du! Stor kram!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela