Lina

kvällsdravel

Publicerad 2008-11-24 21:49:01 i I huvudet på Lina,

Jag älskar verkligen Per-Philip! Superdupermycket! Och kommer sakna honnom som attan när jag drar till norrland i en månad. Men samtidigt kommer det vara såååååå skönt att bara få vara hos familjen! Dom fattas!



Efter jobbet drog jag till GIH för att träffa cardioboxinstruktörsvänner och gå igenom vad som händer på adventspasset som jag ska få vara med och hjälpleda! :D KUL!
Se på våren får jag gå en internutbildning så jag kan börja leda direkt. Kommer få ett lunchpass mest troligt torsdag eller fredag, fiiint! Sen i juni kommer jag få min riktiga utbildning och blir då LICENSIERAD BOXINSTRUKTÖR! Oh, yes!


Kylskåpet börjar kännas tomt och imorgon ska räkningarna betalas, hallelujah. Well... I'll manage...


Föresten ska bilder från pysselkvällen med My och Malin snart läggas upp! Påminn mig gärna så det blir gjort, haha, jag är lat när det kommer till sånt :P

Nu film och sen sussa supergott!



Ps. DET ÄR SNÖ HÄR FORTFARANDE!  (peppar, peppar, ta i trä)

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-11-25 01:40:10

är imponerad över att du ska bli instruktör! :D jag kanske till och med dyker upp på ett pass eller två ;) när drar du till norrland? vi måste ses innan. men jag är tokfattig så vi får inte ses på stan! :P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela