Lina

Mysig morgon!

Publicerad 2008-11-28 09:13:18 i I huvudet på Lina,

Upp som en sol kl 07.20 och följde med älskling till missionsskolan kl 7.45.
Frukost med levande ljus i "vinter"mörkret, supermysigt! Dumt bara att all snö är borta nu!


lunchpass 11.45 och jobb 17-20 står på schemat idag.

Ja, och ni som ville hänga på mig och resa, börja spara nu :D haha, man kan aldrig spara förlite ;) :P höhö


Ps. grattis till faster Marianne som fyller år idag!

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-11-28 11:35:56

Du vet att du är fullkomligt oersättlig! ;)Alla är ni olika. Men vi kan väl se det som att jag har börjat samla på Linor? hehe. Ha en bra dag och helg! Kramar!

Postat av: mamma

Publicerad 2008-12-01 07:54:49

När du kommer hem, skall du få ditt lystmäte av snö. Vi fick 10cm på någon timme i helgen. Dagen innan var det -20 grader ute. Ha det gott tills vi ses. Älskar dig gumman!!

Postat av: Alina

Publicerad 2008-12-01 07:59:08

Hoppas du får en bra dag! :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela