Lina

Konungens återkomst

Publicerad 2008-10-09 22:13:53 i I huvudet på Lina,

Aktiv dag!

Känns najs med lite att göra efter gårdagens tröök

Bullarna blev goooda och perfekt mellamål eller som komplement till frukosten.
Och promenaden med Ajla blev en halvdag på stan :P Fika (typ vääärldens största muffins och världens godaste smoothie på Rosalies Deli på järntorget) och massa promenad!

Hann inte hem innan jobbet kl 17 utan gick direkt dit och hängde i 3 timmar. Blir så störd på tre-timmarspassen... men vad gör man? bara att jobba och vara glad I guess. Sen gick jag hem och slängde in lite grejjer för att möta upp My och gå en långpromenad. Skönt! My är så härlig att prata med och bara reflektera saker tillsammans med :)

Imorrn blir det marieberg med tidigare nämnda My göött :)

(ps rubriken har inget med inlägget att göra)

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-10-10 00:45:51

haha.. vafan, rubriken?!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela