Lina

Fest i stockholm!

Publicerad 2008-09-03 11:55:25 i I huvudet på Lina,

Efter att ha jobbat till 22.15 i måndags, klev jag upp 5.10 för att börja jobba kl 6 igår.... men det var värt det...

Igår runt lunchtid drog jag och halva jobb-gänget till stockholm för att medverka i


Jättelyftet med jobbet!

ca 2000 pers var där och vi fick jättebra platser nästan längst fram!

Mingel och fika, lyssna på massa prat (som var lite svårt att ta till sig som tillfälligt "anställd") mingel igen med kiss- och rökpaus, lyssna till massa prat igen...



...ungefär så här kul var det (Bianca och Sandra S)

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!



Muums! Buffé, efterrätt och gratis ÖL! All alkohol var gratis! och när vi drack vin till maten cirkulerade kypare och hällde upp mer vin innan man ens druckit ur halva! :O hehe ;)

Mellan varven fjantade vi oss med gliterremsorna som blivit utskjutna och ramlat ner mitt på oss!


eller okej.. JAG fjantade mig! (ser ni hur jag nästan flyger iväg med ballongen!?)

Jag fick förresten dela med mig av mitt bling bling till några andra mindre lyckligt lottade människor som inte satt så långt fram ;)


minns ni, 2000 pers! Haha det roliga med det är att två av gubbarna som snackade var ursprungligen norrlänningar och drog massa norrlands-skämt! bla. att det i det här rummet fanns lika många pers som i tre norrlandskommuner! :D och med tanke på att det i min hemkommun bor ca 3000 pers (varav endast 1500 i samhället) så var inte det så långt från sanningen! :D haha

Sen efter maten drog festen igång ;)


Mr Eric Gadd


och "Mitt namn är Lena Philipsson"

Som bjöd på en förstklassig underhållning ;) Kul att vi hade så bra platser!


Här var det fritt fram att dansa på borden också!

Jag har säkert utelämnat en massa! Men som avslutning på kvällen blev det faktiskt en gruppbild!


Sandra Bianca Jag och Sandra












Hehe... en sak till bara... Nu när jag för en gångs skull lagt upp massa bilder så tänker jag faktiskt inte snuva er på det ni väntat på...






Ja, en smakbit av lägenheten som den såg ut i augusti när vi flyttade in ;)
Snart får vi soffa och kom ihåg att vi har platt-tv nu, höhö. Så med andra ord får jag uppdatera längenhetsbilderna snart igen!


Hoppas ni haft en nöjsam läsning ;) Nu ska jag och PP ut och käka lunch på stan!

Kram på er alla

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-09-03 19:46:57

Men min detox har inte de strikta reglerna, helst inte mejeri produkter är det ju & inget rött kött - vilket jag inte ätit utan man hänvisar till fisk, kalkon, kyckling osv :) så det har gått bra hittils 3:e dagen, 17 to go ;) haha

Postat av: Jürgen

Publicerad 2008-09-12 21:22:29

Ja, sällan har man ju vart så snygg på bild i alla fall.



(och luftballongsbilderna är ju bara alldeles underbara)

^_^

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela