Lina

uuuh...

Publicerad 2008-09-08 00:30:46 i I huvudet på Lina,

Uppe kl 8.40, klär mig och äter frukost, förbereder mig för gymmet, kollar för säkerhets skull när dom öppnar.. 10 på söndagar... bajs... Lägger mig och myser med halvdöda PP en stund.. inget livstecken.. suckar lite... väntar till kl 9.45 innan jag cyklar iväg. Kondition 30 min + ca 20 min stretch. Hema ca kl 11.30, väcker PP käkar ägg och grejjar lite. kl 13.40 cyklar jag iväg till jobb.. skiter i paraplyet då det säkert inte regnar när jag ska hem. Jobbar 14-22.15.(100% OB yeah!) Går ut från jobbet och möts av piskande spöregn. Cyklar hem och drunknar nästan på vägen. Käkar lite och myspratar och dricker te med älskling. Spelar crash team racing med älskling (vann faktiskt min första cup mot honom! Yeah)  Inser att kl är 00.00 och jag inte har hunnit läsa nån blogg än. Sätter mig vid datorn och läser och får ett infall att blogga om hur TRÖTT jag är nu!

Godnatt alla småskruttar!

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-09-08 13:53:41

Lina - bloggberoende? Där ser man ;)



Jag å andra sidan sitter här för att jag måste plugga hahahaha

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela