Lina

Vad är det här??

Publicerad 2008-09-15 11:31:17 i I huvudet på Lina,

Jag menar... kolla!



Klicka på bilden så kommer du till sidan som gör klackeskor till bäbisar!! SUCK

Låt bäbisar vara bäbisar, och klä inte ut dom till vuxna innan dom ens kan gå.... Jag tycker inte ens det här är gulligt, det är bara störande!



Anyway, Inflyttningsfest hos sandra i lördags! Supertrevligt! Tack sandra för en trevlig kväll! Jag väntar med spänning på bilderna (eller inte, jag har inte bestämt mig än) haha


Ledig idag, så jag har tänkt mig ut och springa nu och sen förhoppningsvis cardiobox ikväll med my! (ska nog messa henne nu)

simma lugnt

Kommentarer & tankar

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-09-15 12:51:01

Det var bland det sjuuukaste!!!! Är det ens lagligt!? Jag spyr över att från den dagen vi tjejer föds så är vi i första hand ett objekt som skall granskas och bedömas(av män). Prio nr 1 är att vi ska vara så attraktiva som möjligt (= sexuellt utmanande) för att behaga det motsatta könet. Att vi är en människa kommer långt ner på skalan... Kul dock att gå in o läsa din blogg lite nu o då. Kram kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela