Lina

what to say?

Publicerad 2008-09-18 20:29:46 i I huvudet på Lina,

Nä, jag vet inte...

jag saknar mamma, pappa och mina syskon så mycket att jag nästan spricker! och dessutom kunde jag inte boka biljetter hem pga diverse problem som jag inte kan rå över. SUCK (ibland blir jag så trött på dig SJ, fast jag älskar att du tar mig till min familj)

På stan med My idag, dock inte så länge för att jag missade att jag skulle på möte kl 15.. förlåt my :( men vi får ta igen det en annan dag! (när det regnar!) Det blev dock en snygg kjol (ok fel säsong men ändå, kan man hjälpa att det var en snygg kjol eller? nä) till my fast hon var ute efter en partytop. Till mig blev det örhängen och nya varma vantar fast jag inte var ute efter någonting... Hej då pengar... (hej snygga öron och varma händer)


btw
Så har jag vunnit en portabel minikyl med inbygd radio... hur fräckt är inte det!


min är dock GUL

Kommentarer & tankar

Postat av: mamma

Publicerad 2008-09-19 08:10:47

Du vet att jag och övrig familj, saknar dig fruktansvärt också. Det var svårt att behöva sluta prata med dig i telefonen i gårkväll. Jättekram väntar dig när du kommer hem till jul!!!!

Älskar dig gumman!!!!!

Kramar mamma.

Postat av: My

Publicerad 2008-09-19 09:41:39

Det gör inget Lina, vi hann ju umgås lite grann iaf (:

Grattis till vinsten! :D

kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-19 13:15:02

Kommer du inte hem på lovet?! :O :(

Postat av: Elin

Publicerad 2008-09-19 13:16:14

Kommer du inte hem på lovet?! :O :( Det går ju inte ju...

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-19 20:39:33

Elin: Nää.. jag har inte råd... måste jobba för att få ihop slantar.. men jag ska vara hemma EXTRA länge till jul! :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela