Lina

Fina Ida!

Publicerad 2009-04-29 23:05:04 i I huvudet på Lina,

Åh, måste bara berätta! 
Idag har jag spenderat kvällen med IDA!!! 

-Ida vem? kanske ni undrar...
jo IDA! The Ida! Ida som jag dansat med i två års tid under gymnasiet. Ida som jag svettats med, kämpat med, och gjort framsteg med. Vi gick alltså dans tillsammans under gymnasiets andra och tredje år, det var BARA vi två :) Denna brud har jag inte träffat alls sen studenten 2007, alltså nästan TVÅ ÅR SEDAN! Nu är hon på besök hos en kusin i pålsboda som ligger här i krokarna och ikväll träffades vi alltså! 

Så fruktansvärt roligt och framförallt SKÖNT att få hänga med en gammal god tjejkompis som vet det mesta om en och ens historia. Inget ont om mina tjejkompisar eller kompisar i övrigt här nere, inte alls, ni är fantastiska! Men det är något speciellt med mina gamla härliga, älskade, närmast-hjärtat-kompisar, som jag nästan aldrig träffar men älskar supermycket ändå. Varje stund värdesätts. Ni vet vilka ni är, från Jokkmokk/Luleå i norr till Umeå/Vännäs i söder  ;) 

Och nu är det så att Ida kanske (hoppas hoppas) kommer in på en danslinje här i trakterna, och alltså FLYTTAR hit till hösten! Yippie :D Jag håller alla tummar jag har. (Lite själviskt är det kasnke eftersom jag så gärna vill ha henne här ;) haha. Men om det är någon som borde få komma in på danslinjen så är det hon, och det tycker jag faktiskt ärligt talat! :) 


Här är en bild på Ida (rött) och jag (blått) när vi daaansar, <3 <3 <3 hihihihihih

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2009-04-30 10:02:05

Man får vara självisk!:D och jag hjälper dig att hålla tummarna!



Förresten måste vi ses nån dag! du ska ju få din födelsedags-kak present som du önskade dig! (;

KRAM!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela