Lina

Bästa kvällen!

Publicerad 2009-08-16 09:18:49 i I huvudet på Lina,

Igår fick jag träffa Anders, Ida och Nina (Idas kompis) !!

Ida har som jag nämnt tidigare kommit in på sin linje och flyttar till Hallsberg! och det är ju bara runt hörnet! :D Wiiiiih!

Så nu hjälpte anders och nina henne att flytta ner hit och vi passade på att träffas igår.
Det blev först minivisning av min o PPs lägenhet, sedan drog vi och käkade på Njuta! Myspysigt och GOTT! :D Sedan gick vi på spontanbio. Sommaren med Göran, rekommenderas! :)
En allt igenom härlig kväll!



Här kommer en bild på mig och Anders från våren 2006. Det var lite fest därför ser jag lite.. eh.. dragen ut. Och anders, om du läser det här, har tyvärr ingen bild på dig med dina nya 10 kilon... he he he ;) KRAM <3




Den här bilden på mig och Ida är lite nyare, nämligen från våren 2007 här var det också lite fest, eh... :)

Det är iaf dom här två godbitarna jag träffat i helgen (och nina såklart som jag inte har bilder på)


Härligt med nostalgitrippar och härligt att IDA FLYTTAT HIT!!! YEEH! :D

Kommentarer & tankar

Postat av: malin

Publicerad 2009-08-16 16:11:42

oh shit vad skinny anders var i ansiktet! finlina, finanders och finida:)

Postat av: Anders

Publicerad 2009-08-17 00:17:42

Så jävla äckligt! :P Sen är det en liten edit, det är ca. 20 kg sen :P

Postat av: Lars

Publicerad 2009-08-17 00:24:04

Hahahaha, fan vad bra bild på Anders. Gick ju fan inte att känna igen honom :D

Postat av: Bry

Publicerad 2009-08-17 13:43:58

Äsch då man kan inte komma ihåg allt, bättre sent än aldrig! Tack tack! Hur är det med Lina nu för tiden då? (: kramar!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela