Lina

Så många planer!

Publicerad 2009-08-18 09:06:50 i I huvudet på Lina,

Jag vill ta alla mina planer, sätta mig ner med en almanacka och skriva in och planera dag för dag när var och en av planerna ska genomföras! Så vill jag ha det, överskådligt och defenitivt! :)

men ack nej... framtiden är fortfarande ett oskrivet blad. Dessutom har jag inte fått schema än för september och framåt, så jag har inte möjlighet att planera in något kul framöver heller :(

Det första jag ska göra när jag får ett lite längre schema är att kolla upp när jag kan besöka vännerna i Umeå! :D Förutom gulleMalin som redan bor där, har både Anders och Linnéa flyttat dit och blivit renodlade universitetsstudenter! Yeah!

Sen är jag supersugen på att resa (nej, jag har fortfarande inte tagit mig iväg än) så kom igen och kläm ut det om du vill åka nånstans med mig! :D he

Nu ska jag dra ut och springa!

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-18 22:11:16

Vart åker vi, när åker vi ?

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-08-22 18:18:40

Du är så välkommen!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-08-22 18:19:16

eller oj förlåt, du är jätte jätte jätte mega stort välkommen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-22 18:19:34

eller oj förlåt, du är jätte jätte jätte mega stort välkommen!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela