Lina

bullar, beröm, hundvakt och musik

Publicerad 2009-08-20 13:32:10 i I huvudet på Lina,

Kul kväll igår, bullfest a lá grande då jag och PP bakat 62 kanelbullar och hade 5 gäster ;)

MUMS

Vi drog ut på strömpis där detta utspelade sig:

Lina går ut från toaletten, en tjej stoppar henne

Tjej: Ursäkta, ursäkta... Vart har du köpt dina skor??

Lina: Åh, eh... (tänker)... Jag är så dålig på att komma ihåg sånt...

Tjejens kompis: SVERIGE?

Lina: Ja, eh, (utbrister) Scorett! Jo, Sverige, dom finns i örebro..

Tjej+tjejens kompis tycker det blev lite pinsamt med sverigefrågan, det tyckte jag med, jag som inte trodde jag verkade vara typen som åker utomlands och shoppar skor. hehe.


Direkt efter det så gick jag och hämtade ut min jacka från garderoben där garderobstjejen kikat på min jacka och säger:

Snygg jacka!


Jag menar, hon ser ju en del jackor så min måste varit nåt alldeles extra ;) Jag var on top igår när jag gick hem alltså :P haha.


Nu har jag och PP Kasper och ikväll ska vi äta och dricka gott på mingla och sedan gå på bio :) Vi ska fira ett år som sambos! :D



förresten har jag köpt mig en ipod nano ;)

Kommentarer & tankar

Postat av: din mamma

Publicerad 2009-08-21 21:43:45

Jamen jag har ju sagt att dina skor är supersnygga!!!!!!!!!



Ha det gott och hälsa sambon från mig!!



Kramar från din mamma!

Postat av: eBbA

Publicerad 2009-08-23 22:50:55

Grattis till ett-års-dagen=) Hoppas vi ses i höst! Jag kommer vara i Örebro runt 26/9... Kramar!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela