Lina

En dag fylld av nothing but cleaning

Publicerad 2009-02-24 14:28:36 i I huvudet på Lina,

Eftersom PP klev upp kl 6 imorse och drog astidigt på jobbet så var jag bara tvungen att sova en och en halv timme längre än jag hade planerat ;) sweet att vara den som får sova för en gångs skull!


Har spenderat dagen med storstädning (eftersom jag egentligen skulle plugga) dammat och skurat och fejat. Känns bra att det är gjort. (även om pp grundat bra med att hålla undan de senaste dagarna och städat efter mig, haha :P) Har till och med tvättat!

Dessutom kom hyresvärden hit och fixade plingklockan!! :D Så nu är det bara att komma förbi och plingelinga!

Wäll, har fortfarande Saga Borg-abstinens och vill läsa sista boken NU! (se föregående inlägg)


Nähä, undras om jag ska ta och titta lite i häftet, har ju faktiskt seminarium imorgon.
Sedan blir det runt 15-tiden en tripp till gymmet för lite löpning och sen ska jag på musikutbildning för ÖUIF. Så jag lär mig att pitcha musik, bränna på olika sätt osv. Spännande :)

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2009-02-25 07:12:02

wooh nu ska jag komma och plinga på er dörr! var fasen på tiden att de fixade det där! :P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela