Lina

Tillbaka! Får jag andas nu?

Publicerad 2009-01-15 21:30:14 i I huvudet på Lina,

Kom tillbaka till örebro igår kl 08.16 och möttes av min älskade PP på perrongen!

Sen dess har jag(utan inbördes ordning):
*Satt upp tavlor
*Gått på stan och inhandla nya träningskläder och ett stoppur
*Varit på universitetet och registrerat mig
*Fått tillbaka 550 kr på träningskortet
*Haft mitt första cardioboxpass!!!! (det var superkul och jag fick mycket bra respons, yeeey!)
*Fått coola instruktörskläder av ÖUIF
*Börjat jobba på coop igen (faktiskt väldigt kul!)
*Fått julklapp av företaget och mina premier från medmera-kampanjen!
*Spelat massvis med Guitar hero så jag är alldeles öm i vänstra underarmen!
*Gått på Hinkes cardiobox-pass SKÖNT att slå av sig lite!
*Fått massa kramar och pussar av PP
*Fått en kram av Sandra!
*Tittat på första avsnittet av the 4400 (vars complete series-box jag nu är stolt ägare till!)

hm... ja det var det jag kunde komma på nu sådär på rak arm ;)
Det är alltså det som hänt sedan 08.16 igårmorse!


 UNDERBART!
Jag känner verkligen hur bra jag mår och hur det har gjort mig gott att få vara hemma och rekreera mig i en månad! <3




Ps. Har verkligen haft superkul under mina veckor i norrland
Tack FAMILJEN! Ni är bäst och jag kommer alltid sakna varje sekund jag inte är med er!
Tack NINA som lånade ut sin och Ronjas lägenhet och söp ner mig i luleå, som satt och väntade när jag klippte mig och som simmade med mig på badhuset inte mindre än två gånger!
Tack MALIN! Malin oh malin! som jag inte träffat sedan studenten -07, fiina malin som jag saknat massor! Tack för att jag fick bo hos dig under en helg och tack för att allt var precis som vanligt, det är så det ska vara underbara du! :D
Tack SARA för dom allt för få timmarna vi fick tillbringa tillsammans, nästa gång får vi se till att det blir lite längre... kanske med en film, ett sexpack folkcider och IPS! :D
Tack MOSTER för att vi tog den där långpromenaden, (trots att jag var lite bakis) men det var kul att få prata på tu man hand!
Tack MORMOR & LENNART för den härliga julhelgen och för att jag kunde vara några timmar hos er och sen också få skjuts till Umeå. 
Tack ANDERS för att du tittade förbi umeå ändå så jag fick ge dig en kram, dessutom var det häftigt att hänga med dig och Malin samtidigt! Som på gamla dagar!
Tack alla andra som gjort min lapplandsvistelse till det den var! Och Tack igen till min underbara familj!! Jag älskar er!

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2009-01-15 22:39:23

Registrerat dig på Universitetet? Har jag missat att du ska läsa någon kurs? Eller är det för att du är tränare? Skönt att höra att du mår bra! Kramar!

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-16 07:25:10

Älskade dotter!!!

Är så tacksam över att du hade möjlighet att stanna så pass länge, men det blev tomt när du for tillbaka.

Älskar dig min fina dotter!!!

p.s.

Kramar till dig och hälsa och krama om PP från mig. Tackar honom för att han är en kille som du mår så bra av. Var rädd om varandra min flicka.

D.s

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela