Lina

phew

Publicerad 2009-07-07 21:45:54 i I huvudet på Lina,

Har städat från ungefär kl 18 fram tills ungefär nu. Plockat, diskat, torkat, dammsugit, skurat och skrubbat!

Minns inte om jag visat, men här kommer en bild på min och PPs fyndtavla som hänger i vår fina sovhörna! Har ni sett den så får ni se den igen ;)
Taskig kvalla, but here we go:

.

Ska snart möta pp som hängt med simon. Sen blir det god natt :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela