Lina

Succé

Publicerad 2009-07-12 15:16:37 i I huvudet på Lina,

(oj, glömde berätta tidigare att jag och PP har planerat middag för fyra av PPs gamla universitetskompisar. Nu vet ni, så här kommer resultatet av kvällen...)

Middagen igår blev en hit! Gästerna blev glada, nöjda, mätta och pratiga! :D Eller, pratiga var de redan när de kom, alla var verkligen på topp, det var superkul!
Maten blev superbra, och perfekt timad! Jag och PP fick många fina kompilmanger! Den bästa var nog: "Per, det här skulle jag aldrig trott om dig för 2,5 år sedan! Är det Lina vi ska tacka?" Följt av ett chockat "VA?!" från PP, heheheh 
Men midagen och kvällen blev lyckad tack vare oss båda två såklart! :)

Det blev inte så mycket bilder, men ska lägga upp en bild på efterrätten sedan. Bilden ligger på mobilen så jag slänger iväg ett inlägg från den senare istället för att koppla upp till datorn, det är jobbigt. hehe

Efter en härlig middag och förfestande drog vi ut till björnstugan. Där var det lugnt. Men kvällens höjdpunkt var när jag och Anna Fågelberg blev plåtade tillsammans med en kille som ska gifta sig, det var hans svensexa. Så jag och Anna klängde lite på honom medan hans kompis tog en bild. Antar att de ska göra lilla blivande frugan aviiis! hihi.

Nä, nu ska jag fortsätta röja lite. Kram kram

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela