Lina

Härmed kommer de utlovade bilderna!

Publicerad 2009-07-09 20:34:58 i I huvudet på Lina,

Äntligen!

Blandade bilder från midsommar tagna med min mobilkamera.

Kvällen spenderades i Hammar som ligger några mil utanför Örebro. Vi började med lite utomhushäng och lekande med två fina hundar :)



Första bilden är tagen just innan Nandor gick bärsärk, det ser ni här. (hehe, se hur de två bilderna nästan passar ihop! upptäckte det efter att jag lagt in dom!)

Senare blev det pissregn enligt svensk tradition, så don't think we didn't see that one coming!



Vi flyttade helt sonika upp på den inglasade balkongen och tog såklart grillen med oss ;)
Lina och Simon bjöd på fantastisk midsommarmat!!



Här smakas det friskt av allt från sill o färskpotatis till Linas marinerade champinjoner! Guldstjärna till dom!


Senare på kvällen avtog bildtagandet (misstänker dock att det finns en hel del gobitar på Linas kamera, men har inte dom än) Vill därför ta och avsluta midsommar-updaten med en:

SKÅL!







Då är det Lisebergsresan som står på tur. I lördags var jag, PP och ovan nämnda Simon och Lina på LISEBERG!!! IIIHIHIHIHIHIHIHIH <3<3<3<3

Tyvärr har Lina de absolut bästa bilderna härifrån också, förutom Flum-Riden som jag har (se tidigare inlägg hihi) Jag har dock lite kul bilder från spegel- förlåt- Kristallsalen:


Jag stod och lekte jättelång! Tills PP ställde sig bredvid mig och blev ÄNNUlängre :( suck. (Ps, ny klänning från, dam-di-ram- Kappahl, hehe. tantvarning men jag tyckte ooom den! )



Den här bilden gillar jag för Lina ser verkligen sexxy ut, ellerhur! :D hehe, grabbarna är också stiliga men jag blev halv :(




Här stod jag i godan ro... sen dök det upp nått otäckt och läskigt bakom mig :( :( :'(


En av våra (Min och PPs) favoritbilder är dock den här! :



Killen till höger blev helt klart bäst! Så söööt! Haha! (Därför är man schysst och försöker skydda liiite integritet iaf. Hoppas det är lugnt!)

Här har vi mina bröst när tyngdlagen börjar ta ut sin rätt:


Det värsta är att det ser äkta ut! Men jag LOVAR, mina boobs sitter inte SÅÅ långt ner (än) haha.

Grabbarna tog sig en öl-paus.


I sanningens namn dricker dom öl för att PP ska våga åka Balder- and what do you know... det LYCKADES! Han blev lite lullig och tillslut stod vi i kön till Balder Balder Balder!! Han höll ändock på att banga flera gånger!
Det bästa är kommentaren när vi hade åkt klart;

PP-" Vi ställer oss i kön igen!!"

Hehe, men då hade min huvudvärk verkligen tagit fart så vi avrundade där och jag körde hela vägen hem på natten.
Klockan var drygt två när vi var tillbaka i örebro, bakom oss hade vi en alldeles fantastiskt rolig dag!! :D

Vi kör en repris snart va?? :D  :D





Innan jag avslutar måste jag bara säga att:

PP KOM IN PÅ KORTA LÄRARPROGRAMMET!!!
Trots högt tryck till utbildningen och massa osäkerhet kring huruvida han skulle få plats eller inte, lyckades han!!!

Min Fina Älskling ska bli LÄRARE!


GRATTIS!!

Kommentarer & tankar

Postat av: Linas Mamma

Publicerad 2009-07-13 07:34:56

GRATTIS! GRATTIS!!! PP!!

Bra jobbat!

Kramar från mig, Susann.



P.S. Lina, du får visa detta för PP. D.S

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela