Lina

En riktigt härlig dag

Publicerad 2009-06-26 23:50:44 i I huvudet på Lina,

Dagen börjades med en oplanerad sovmorgon. Orkade inte kliva upp o springa kl 7 som jag tänkt, men gjorde det igår och ska göra det imorgon, så jag tänkte att jag kunde unna mig en timme extra i sängen :)

Efter att jag morgonhandlat och lagat en pizza (som jag misslyckades med tyvärr :( ) gick jag och PP till wadköping och solade tills jag började jobba kl 16.
På jobbet möttes jag av dom här byxorna. Mina jobb-byxor, så blir det om man kryper omkring i matolja! Tror det är lite fil också.
.

Det resulterade i att jag fixade ett par splitter nya byxor från jobbet, kändes nice ;)
Kvällen gick bra, det var lite livat utanför butiken, och jag märkte att det inte gick att ringa 112 från jobbtelefonen, måste ta upp det med bossen imorgon!

När jag slutligen kom hem efter mitt dagsverke möttes jag av detta
.

Ni vill inte se "före"bilden :p Min älskade PP har städat! Fantastiskt!

Nu har jag käkat lite choklad och ska sova nu :)
Godnatt

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela