Lina

Idag har jag shoppat som en äkta modebloggare!

Publicerad 2009-06-17 22:21:43 i I huvudet på Lina,

Jag har spenderat, hör och häpna, 2000 kr!!
Inte bara på fashion, utan allt mellan fika, böcker och spel till ps3. :) Kändes faktiskt bra, men nu blir det ingen fler nöjesshopping förrens nästa månad. (kan jag ju försöka klara)

Måste dock visa mina bästa kap!
.

Fantastiskt snygga, eller hur! :)
Om det här hade varit en äkta modeblogg hade jag skrivit var de är köpta, vad de kostade samt länka till designerns hemsida. Men eftersom jag inte modebloggar och jag vet att ingen av mina läsare kommer springa och köpa likadana eller åtminstonde köpa ett annat par av samma designer, så låter jag bli.

Upp och jobba kl 6 imorgon också. Nu brödbak och sen dusch.
<3

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2009-06-17 22:32:20

Åh vilka snyggingar! Skriker sommar om dem (: kram!

Postat av: mamma

Publicerad 2009-06-18 10:20:39

Gu´ va´snygga de vitröda högklackade skorna var!!!!!!!

Ja alla skorna va snygga, men speciellt de vitröda. Jag blir nästan avis...

Jättevarma långa goa sommarkramar till dig min älskade dotter.

Hälsa till din fina pojkvän PP och

HA EN SKÖN OCH HÄRLIG MIDSOMMAR BÅDA TVÅ!!!

Vi ses om några veckor, hoppas jag.

Kram igen från mig.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela