Lina

Jäkla swedbank!

Publicerad 2009-06-16 22:30:46 i I huvudet på Lina,

Jag känner verkligen hur min sinnesstämning åker bergochdalbana! Senaste incidenten var nu på sthlm central. Gick in på pocket shopen och hittade 3 pocket för 169 som verkade bra. Drog kortet (som är fulladdat efter lönen som kom in igår!) Nada! Det funkade inte. Pinsamt, jag frågade om jag fick lämna böckerna hos henne och försöka ta ut pengar.
Ringde talsvar: Tekniskt fel, var god försök senare.
suck, testade på pb, samma där. Testade internetbanken: Tekniskt fel. Ringde pp och tvingade honom att kolla sin internetbank, samma problem.

WHY NOW!?

Köpte en stor latte som tröst med lite kontanter som jag som tur var hade. Gick med min latte tillbaka till shopen för att försöka en sista gång och skriva ner titlarna om det inte skulle gå igenom. Kommer precis i tid för att se sista stängslet på butiken dras för.

Suck!

Det var bara att bege sig till tåget. Och vad händer där? Jo, någon sitter på min plats!!

DUBBEL SUCK!

Jag är dock inte en sån människa som orkar med att tjafsa om en stol, så nu sitter jag grinigt på stolen bredvid och bloggar ut min irritation >:(

Skönt att jag snart är hemma iaf :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela