Lina

Min rumpa mår bättre nu!

Publicerad 2009-06-16 15:59:17 i I huvudet på Lina,

Gissa vart jag sitter nu?
Joho, på tåget! X-2000 mot stockholm. Det betyder att min rumpa, som i 6 timmar skumpat runt på en lång guppig landsväg, får sitta mjukt och glida med istället för att skumpa fram. :)
.
Fint va? :) Har även en följeslagare som jag fixade i östersund, nämligen:
.
En DUBBEL latte. Mums! Hade glömt att latte var så gott! (har även en liten 70%-ig vän i handväskan som ska avnjutas snart. He he)
Förresten är det väl surt att det varit dötrist väder när jag varit hemma, men nu när jag drar är det toppenfint. :( Det regnar säkert i örebro, måste fråga pp om det sen.

Nu ska jag försöka ställa in radion, det bara brusar så jag blir knäpp. See you later aligator! :)
Ps. Det är sjukt hur mycket bättre uppkopplingen mot internet är här :) yey!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela