Lina

Kan inte komma på någon bättre rubrik än: VÅRRUSET!

Publicerad 2009-05-14 11:37:41 i I huvudet på Lina,

Idag smäller det, kl 19.00 ska jag försöka tränga mig förbi massa människor som tydligen ställer sig i främsta fållan för "springer" och tar sina barnvagnar och går tre i bredd... (knepig mening men ni hajjar)

Det ska bli väldigt spännande, jag som aldrig har gjort något liknande förut. Vill inte se det som en tävling, men för två år sedan skulle jag ha varit ytterst skeptisk om jag vetat att jag skulle springa vårruset(5km) inom två år. Jag har alltid HATAT att springa!! Ända tills för ett år sedan drygt. Tack vare fystesterna på pliktverket, måste ju vara fit for fight så att säga ;) 
Det visade sig att jag bara behövde ge mig den på att dra ut i spåret, börja lugnt och verkligen tvinga mig ut så kom det på automatik ganska snabbt! Springer ju 8 km ibland nu! :D hihi

Det kommer bli en härlig slappardag utan större förpliktelser, ska hänga med Myspysan innan vårruset (det var alldeles för länge sedan! :O ) Det har varit en social svacka för mig nu, har inte umgåts med någon annan än PP nästan. Kanske blir så när man har ett så socialt jobb, men måste börja hänga med kompisar lite mer tror jag. :P 

Hur som haver. Nu ska jag försöka få PP att vilja spela Little Big Planet med mig istället för hockey!

http://www.littlebigplanet.com/sv_SE/

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela