Lina

Dubbelutmaning

Publicerad 2009-11-18 10:06:05 i I huvudet på Lina,

Igårkväll vid midnatt råkade jag utmana PP.
Han gnällde över att han inte var trött och ville ha nåt att göra, jag föreslog massor men inget var bra, bla föreslog jag att han skulle baka något. Det hela slutade med att jag sa att om han verkligen gick upp och bakade negerbollar så skulle jag äta allihop...

well... vi höll båda vår del i utmaningen kan jag säga...

Haha, jag kommer inte vara hungrig på tre dagar minst!


Annars är det mycket bättre nu även fast regnet står som spön i backen, för jag har börjat träna igen! <3 Ska strax dra på gymmet nu! :) Tänkte köra stora muskelgrupper idag, mage, rygg kanske lite ben också.


Förresten har jag och PP köpt en livs levande hyacint!


Bild på vår kommer kanske sen, jag vet inte ens vilken färg vår blir, spännande spännande!

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2009-11-18 18:00:02

Haha bra jobbat!

Och trevligt med en hyacint, doften av dem är helt klart julig (: KRAM

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela