Lina

Gaga, oh la la!

Publicerad 2009-11-12 15:00:18 i I huvudet på Lina,

Tipsar om Lady Gagas senaste, -Bad romance. Riktigt bra låt måste jag säga. Har alltid varit ett fan av fröken Gaga och än en gång tillfredsställer hon mina behov! :)



Kika gärna på videon, den är superbra, riktigt "fashion" haha.

Känner du inte för att stirra i videon så finns den faktiskt redan på spotify!
Vill du lyssna på låten i spotify, klicka här.

Om lady Gaga är för pepp och party och du egentligen känner dig lite nere och behöver sympatier ska du ta och lyssna på vad Melissa Horn har att säga! Lyssna här i spotify.




Annars så är jag helt ledig idag, har tvättat och fejjat. Strax blir det promenad till stan med PP :) Dessutom har jag börjat klura på julklappar, har redan beställt en till Lillasyster ;)


Finns det förresten något härligare än att sätta på sig nytumlade kläder?

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2009-11-12 20:18:36

Haha jag såg snabbt förut att du skrivit om Lady Gaga också, haha jag är hemma i Lidköping & satt förut och kollade lite på youtube med min lillasyster. så såg vi den här videon, så tyckte jag att den var så jäkla bra haha lite vulgär men väldigt lady gaga, älskade hennes framträdande på vma 2009 så detta är ju typ i samma stil :D



kram:D

Postat av: Sherin

Publicerad 2009-11-13 15:13:55

Kvinnan är grym!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-13 22:20:47

Haha ja Lady Gaga är galen men jävligt egen, kör sitt eget race och har jävligt bra musikvideos, iaf de senaste hon gjort :) Mer party kan det inte bli (fastän jag sitter ensam och kollar på idol med katterna) haha :) kram!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-24 19:29:58

Stilig video måste jag säga. Men slutet var lite obehagligt :O låter bra med julkappar där ;)

Kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela