Lina

Två pass innan kl 11, jag älskar att träning och hälsa är min hobby!

Publicerad 2010-04-09 11:08:15 i I huvudet på Lina,

Har börjat dagen med en 60 min lång morgonpromenad för att hämta vovven. Tog sedan tag i mig själv ytterligare och komponerade ihop ett "eget" russian cirkle-pass som jag körde i 40 min hemma i mjukiskläder :) Nu är jag svettig och go och ska strax placera mig i duschen!

Under promenaden med vovven stötte jag ihop med en annan hundägare som visade sig vara en gamal kursare från genusvetenskapen HT-07. Bäst som vi står och pratar går det förbi en kille, vi båda följer honom med blicken och när han passerat så utbrister min fd. kursare "Gick inte han också i vår klass?!" Hehe, jo, det gjorde han. Vad är oddsen att de tre personer som råkar befinna sig på den gatan just då alla läste genusvetenskap hösten 2007?

Ikväll blir det kanske tv-spelskväll hemma hos oss. Antingen det eller så drar grabbarna ut och festar i tybble (Jag jobbar 7-15 imorgon så jag går ingenstans). Jag gillar dock sällskap så jag ska försöka locka grabbarna med mat! Säger hon som läst genusvetenskap, men vad gör man inte när vägen till karlarnas hjärta går via magen?

Ha en riktigt skön fredag!



Ps. Snart (16/4) åker jag hem till familjen och då ska jag passa på att köra en favorit i repris; solstol och pilotbrillor! ...Förutsatt att vädergudarna är med mig, amen!

Kommentarer & tankar

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-12 15:48:19

Goaste, goa!!!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-14 09:00:29

Tuff kurs! Det måste ju vara hur bra som helst inför ditt framtida polisjobb! :D

Kul att du kommer upp till rätt halva av Sverige också. Hör av dig om du är i Vännäsby någon dag :)

kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela