Lina

Ett av livets största mysterium!

Publicerad 2010-12-03 21:25:16 i I huvudet på Lina,

Hur kan det komma sig att jag ALLTID blir sugen på godis när jag ska plugga?
Operant betingning från min första termin på universitetet? Fast njae... Jag har nog alltid haft sug för sött i samband med plugg. Tror jag, minns inte riktigt hur det var på högstadiet. Då bodde jag hemma och hade således inte tillgång till götta annat än på fredagar/lördagar och då pluggade jag inte!
Däremot på gymnasiet när jag köpte gött lite då och då. Min dåvarande pojkväns moder köpte alltid massa kakor och skräp till honom/oss så vi hade alltid hemma. Det kanske var där jag började min inlärning.



Hur det än började är det riktigt svårt att koncentrera sig utan nåt att tugga på...

Fast vänta nu, jag tror jag har några russin från förra julen kvar!


Kommentarer & tankar

Postat av: eBbA

Publicerad 2010-12-12 20:40:33

Tack Lina! Du är bäst! <3

Postat av: Grinders.se

Publicerad 2010-12-14 01:12:05

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela