Lina

Första dagen (natten) på jobbet!

Publicerad 2010-06-01 14:44:25 i I huvudet på Lina,

Godmorgon!

Klockan är nu ca 14.40 och jag vaknade för en liten stund sedan. :) Jag har nämligen jobbat natt, första passet på nya jobbet! Riktigt spännande och roligt! Hela tolv timmar långt är ett nattpass men det bara shwishade förbi! Trevliga människor och sköna arbetsuppgifter måste jag helt ärligt erkänna att det är. Det är en riktig kontrast att sitta i en "bunker" och jobba utan kundkontakt. Jag får tugga tuggummi, äta och lyssna på musik när jag jobbar, om jag vill! Freeedom, haha! :) Det kommer bli riktigt nice att varva coop med detta under sommaren. Lite av det bästa. Nu återstår bara att se om jag kommer sakna kunderna, vem vet, (låter otroligt) men jag gillar kundkontakt. :P SKÖNT med omväxling och att få testa på ett annat jobb dock! YES!

Nu tankar jag in en ljudbok i lurarna (Det blir Ondskan av ni vet vem) och sedan blir det mat och förhoppningsvis lite volleyboll innan det är dags för nattpass numero 2.

Ha det bra, hälsningar en glad Lina!

Kommentarer & tankar

Postat av: Elin W

Publicerad 2010-06-07 19:23:09

Har Voldemort skrivit Ondskan?! :O

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela