Lina

sommardrömmar

Publicerad 2010-03-10 11:55:04 i I huvudet på Lina,

Sitter här vid datorn (ska snart lämna den för att göra något vettigt) ville egentligen bara säga att nu har jag haft förnstret ut mot gatan öppet i snart två timmar. Härligt med frisk fräsch vårluft i lägenheten. Solen skiner och jag är nytränad!
Funderar på om jag ska ta ett pass russian ikväll eller om jag ska njuta fullt ut av min ledighet :)





På måndag stänger ansökningen till PHS så då börjar allvaret...

Kommentarer & tankar

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-10 13:04:23

Låter helt underbart med vårluften och öppet fönster!!! Jag blir så avundsjuk!!

I morse fick jag värsta chocken...drygt 1dm tung blötsnö!!!!!! ovanpå den myckna snön vi redan har!!! Allt var stilla och tyst ute, inte ett vindprassel, inte en sjungande fågel heller. De hade väl snöat över förstås......

Ha det så jättebra min älskade dotter. Sköt om dig och jag hälsar dig välkommen till ett snöigt Forsnäs. Längtar efter dig vännan min!!!

Kram: mamma

Postat av: Faster M

Publicerad 2010-03-11 11:38:21

Ja jag håller med föregående talare, det känns i hela kroppen att det är vååååååååååååååååååren som har kommit. Äntligen får man väl säga. Det har varit den värsta vintern sen jag flyttade till Fagersta och det är 33 år i år. Hoppas att du kommer in på polishögskolan, jag håller alla tummar som jag har, synd att det bara är två. Kram faster

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela