Lina

Tre viktiga "ting"

Publicerad 2010-05-15 11:28:15 i I huvudet på Lina,

* SARA
* ANDERS
* IDA



ALLA fick jag träffa igår!!!!



Först min finaste, underbara, bästa, snällaste, snyggaste, mest fantastiska barndomsvän SARA! Hela vägen från Vännäs kom hon till Örebro för att vara med på en ekumenisk konferens. Mellan föreläsningar och seminarier fick jag plats! :) Lycka! Jag, Sara och PP käkade på Grekiska kolgrillen, mycket gott. Jag tycker det var kul att Sara och PP fick träffa varandra också, han har ju hört en hel del om den damen ;) Dessutom ska vi båda på hennes och Lukas bröllop i höst(!!) alltså kändes det bra att de har fått träffa varandra lite innan.


Senare när Sara var tvungen att bege sig tillbaka till Conventum så begav vi oss till nya teatern för att titta på IDA som hade avslutning med sin danslinje. där fanns även ANDERS som också ville se hennes slutföreställning och få chansen att umgås lite.

Föreställningen var superfin och Ida var skitduktig!!! Åh, vad kul det var att få se! Det blev massa kramar och mycket snack med dom båda. <3


Efter föreställningen hade jag och PP bestämt att vi ville ut och sätta oss på en uteservering och softa lite. Vi hörde om Ida och Anders ville med, men Ida var helt slut och ville hem till Hallsberg och duscha. Anders höll på att läka sin rygg efter ett ryggskott så han var inte heller sådär jättesugen på en utekväll. De båda tog alltså tåget till Hallsberg och jag och PP satt ute på lilla örebro och mös (myste?). :P


Helt klart en KUNGLIG eftermiddag och kväll!!



Ikväll blir det tema "jobb" med jobbarvänner hemma hos finaste Bianca (fråga mig inte varför vi valde det temat, man kan ju tycka att vi borde vara lite less på jobb :P Dock är det förbjudet att klä ut sig till "coopian" som det tydligen heter, haha) Jag och PP drar strax till stan för att leta kostymer.



Ha de gött!

Kommentarer & tankar

Postat av: Sara

Publicerad 2010-05-24 22:17:01

Tack för en otroligt mysig dejt :D Saknar dig!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela