Lina

Sov & nattsnack

Publicerad 2010-11-24 23:12:15 i I huvudet på Lina,

Godkväll!

Jag sitter här och ska strax börja plugga, renskriva anteckningar från kvällens faktiskt väldigt intressanta föreläsning! Sedan om jag känner att jag orkar och vill kanske jag gräver ner mig djupare i pluggandet.
Nu kanske du undrar varför jag gör det såhär efter kl 23 en vanlig onsdagskväll, men till saken hör att jag har vänt på dygnet då jag jobbade natt mot tisdag och ska jobba natt mot fredag :)
Då passar det alldeles utmärkt att nattplugga lite nu eftersom jag vaknade kl 12 imorse (okej, kl 13)...

Min finaste tegelsten <3

Jag ska faktiskt vara med i ett sömnexperiment om ett par veckor, och det kommer bli VÄLDIGT intressant, jag är nämligen i urvalsgruppen som ska sova -mindre- än normalt. Jag som gärna vill sova mina 8-9 timmar kommer väl bli knäpp i huvudet på riktigt av att sova max 5 timmar/natt i tre nätter i rad... Haha, men vad gör man inte för vetenskapen :P Jag får väl försöka blogga om min upplevelse så får ni föja mig!



Läs mer om sömnexperimentet jag ska delta i HÄR

Kommentarer & tankar

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-25 09:57:26

Lycka till med experimenterandet!

Och tack för de fina orden du skrev till mig!!!!

Kändes underbart värmande i mitt hjärta denna kalla novembermorgon. -30 grader ute!!!

Kram till dig min finaste, bästaste Linadotter!!!



Kramar från mig: Din mor.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela