Lina

två veckor och tre dagar

Publicerad 2010-10-19 14:25:58 i I huvudet på Lina,

...sedan jag bloggade sist.

Jag kan inleda med att säga att jag kör hårt (utom idag)

Har lagt in en högre växel vad gäller träning och gillart, men efter två jobbnätter i rad så blir man lite seg. Så idag blir det en lugn förmiddag istället för ett löppass på förmiddagen. jag ska ju ändå leda box ikväll och sedan fösöka slinka in på zumban så det får räcka.


I söndags var jag och PP i vadköping på medeltidsmarknad och upplevde en av höstens finaste dagar hittills (Dumt bara att vi glömde kameran) men nu så öser regnet ner. SUCK. Känner att jag skulle behöva lite sol för att få fart på energin.


Nä hörrni. Har inte käkat sedan kl 3 inatt, så det börjar bli dags för en brunch nu.


Imorgon taggar jag för kriminologi hundra procent. Det blir nog bra det här!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela