Lina

Huvvaligen

Publicerad 2011-12-26 15:53:23 i I huvudet på Lina,

Ja nu börjar jag kunna kalla mig för människa igen. Juldagen bjöd på en tequila förmycket, men en rolig sådan!

Familjen Fjellner öppnade portarna till sin residens och bjöd på trevligt sällskap! Ölen, minnena och tequilan flödade, haha.

Senare begav vi oss till folkan på "dans" för att spana in hemvändarna. Vi var inte de enda kan jag väl säga :)
Mer än en gång fick jag höra "Heeeej!...men nä, du är ju inte Elin..." följt av en lite pinsam tystnad, haha. Till och med en gammal klasskompis tog fel. Jag antar att det är så det blir när man knappt är i de norra delarna. Så ja e int bitter!

Allt som allt var det en mycket trevlig afton och en mindre trevlig dagen efter. Jag har inte mått illa, bara varit extremt seg och legat ner. Men nu ska jag dra mig upp ur sängen och bre mig en smörgås!

Förresten kan jag nämna att min älskade PP hade en mindre rolig juldag. Eller den var väl mycket bra tills det hände en liten olycka. Någon av våra gäster råkade spraya blå våldtäktsspray i vårt trapphus och det kom till och med på dörren till en granne! PP tyckte INTE att det var det roligaste han varit med om, så efter lite om och men fick han och hans bror skura bort det med alla tillbuds stående medel! Tillslut gick det tack och lov bort och han gjorde en skadekontroll idag och det var fint. Puh, tur att jag inte var med! Jag vet inte vad jag hade gjort!

Nä, en smörgås var det ja!

 

 

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela