Lina

Juletider

Publicerad 2011-12-23 20:30:36 i I huvudet på Lina,

Ja nu tycker jag att det är dags att skriva lite.
Som ni såg i förra inlägget fick jag mig en helt ny iPhone av min älskade pojkvän bara sådär. Helt fantastiskt! Så nu testar jag att slänga upp ett inlägg från den :)

Just nu sitter jag hopkrupen i soffan hemma i forsnäs, bredvid mig sitter mormor och Lennart. Även pappa befinner sig i tv-rummet även om han halvsover efter en paltmiddag med efterföljande pepparkaksgarnering (långt ord) och glöggmys!

Julgranen klädde vi igår och nu är alla klapparna på sin plats under barren. Det enda som återstår är mer glögg och mer mys medan vi väntar på tomten! (Det kan hända att det behövs skottas lite snö också innan tomten kommer, så han kommer fram.)

En riktigt god jul till er alla!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela