Lina

Odds?

Publicerad 2011-01-12 17:46:35 i I huvudet på Lina,

De senaste veckorna har varit oerhört halkiga, och jag har gått utomhus väldigt ofta.
Har halkat till då och då men lyckligtvis klarat mig från att ramla.

Jag trodde jag var stabil och stadig, men hur kommer det sig då att jag lyckas halka INOMHUS!?


Kommentarer & tankar

Postat av: ebba

Publicerad 2011-01-13 21:31:46

Det händer alltid när man som minst räknar med det=)

Tack för din kommentar och massa kramar till dig, fina Lina!

Postat av: Bella (PP´s kusin) :)

Publicerad 2011-01-15 19:41:37

Hahaha hur lyckas du halka inomhus men ej ute??!!!

bra att du får mig på lite glatt humör denna tråkiga lördag!! :D hihih

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela