Lina

Träningsschema vecka 23

Publicerad 2011-06-07 11:19:20 i Träningsscheman,

Förra veckan höll jag schemat precis som det var tänkt förutom att första löppaset inte blev intervall utan ett "test" på hur långt jag kunde springa på 30 min. Gick inte bra. haha. 
och det andra löppasset som skulle bli en mil, blev bara 5 km eftersom kroppen var trött och träningsvärken från måndagen hade inte riktigt släppt. Schleten. Men jag klarade mitt mål på 500 min träning/vecka

Ny vecka mya mål!

Måndag: Skansen, väldigt mycket lugn strosning!
Tisdag: Ömma fötter men Push & Lift ska jag nog orka
Onsdag: Gym/någon annan träning jag är sugen på & senare Zumba
Torsdag: Löpning intervall (jo, nu blir det intervall!) - Flyger till norrland på eftermiddagen
Fredag: Syrrans student!!
Lördag: Löpning 60 min
Söndag: Flyger till örebro

Inte lika tuff vecka men ska försöka få till promenader i norrland :)

2-3 pass och 2 löpning

Kommentarer & tankar

Postat av: Ronja

Publicerad 2011-06-08 20:17:15

Har också lagt till dig på funbeat, brukar vara dålig på att uppdatera träningsbloggen men får väl börja om nu då:) träna på! kramar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela