Lina

Önskningar som slår in

Publicerad 2011-03-19 09:24:58 i I huvudet på Lina,

Kommer ni ihåg min önskelista från i januari?

Nu är den på väg till mig!


Tillsammans med en casall Delta Tee som jag verkligen letat efter!!


(Bildkälla, Nelly.com)


Vem kommer vara snyggast i vår på träningspassen?? ;)

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2011-03-20 18:20:07

Jag kommer ihåg den och jag tänkte på dig när jag såg linnet på nelly, men du hade visst redan beställt det (: Riktigt snygga! Du kommer antagligen bli jättesnabb på att springa eftersom du lär få en massa killar jagandes efter dig (; KRAM

Postat av: Ayla

Publicerad 2011-03-24 09:15:53

Åh är också sugen på det där gula linnet nu när jag börjat träna igen! Dessutom fick jag en månad gratis (3 månader kostar 1500) så jag borde tänka att jag har 500 kr till godo hahahaha



Hur ser linnet ut i ryggen? Känns det konstigt att det är öppet när man tränar?

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela