Lina

Förbeställd frukost

Publicerad 2012-04-06 08:38:41 i I huvudet på Lina,

Det kändes riktigt lyxigt att kliva fram i bistron och få en färdigpackad frukostpåse i handen, bara sådär! Macka, yoghurt, juice, äpple och så klart kaffe! Det ligger nu mera tryggt i min mage.

Jag kan rekommendera att föreställa frukost om nu ska åka tåg tidigt på morgonen. Det kommer jag göra igen nästa gång jag får chansen, kände mig riktigt VIP!

Det känns riktigt skönt nu att få ta det lugnt, åka lite tåg och finnas med mina tankar och morgonpasset i P3. De pratar om bibeln, bibeltolkning och livsåskådning. Superintressant och de i morgonpasset frågar ju frågor som man själv funderar över, och använder ett helt underbart humoristiskt språk! Lovely!

Det faktumet att regnet smattrar mot rutorna och att himlen täcks av en grå tung och tråkig väv stör mig inte alls. Humöret är på topp och jag känner att ett leende alltid finns nära till hands.

Det kommer bli en bra dag och en bra påsk!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela