Lina

Underbara fredag!

Publicerad 2012-02-17 10:50:20 i I huvudet på Lina,

I morse när jag och karln vaknade sken solen som en.. ja, som en SOL!

Jag blir alltid lika förundrad över hur stor positiv inverkan vädret har på mig. Till och med PP som oftast är morgonsur var glad i morse pga det härliga vädret! 

Balkongdörren ställde vi på vid gavel och lät den svala luften glida in tillsammans med solstrålararna. Tyvärr måste jag säga att efter fem minuter började det borras och låta högt här utanför. Det är fortfarande ett hus som inte är klart än, dock vet jag från säker källa att det ska börjas flyttas in i slutet på mars. Så EN månad till får vi hålla ut med att ha en byggarbetsplats på bakgården. :)
Dagen kommer bestå av lite småpysslande här hemma, en timmes träning och sedan blir det kvällsjobb. 
I helgen har jag jobb-jobb, lång-vecka i veckan alltså. Jag har ingen aning om hur mycket jag kommer kunna blogga under helgen (förmodligen inget) men det visar sig. 


SNART 

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela