Lina

Axplock

Publicerad 2012-11-11 09:50:56 i I huvudet på Lina,

Har mycket att förtälja, men det får vänta ett tag till.

Kände mest för att ge ifrån mig ett litet livstecken.

Sitter på jobbet idag och håller ställningarna. Nu är det klart att jag ska börja jobba inne på ledningscentralen, redan om en dryg vecka drar jag igång med lärpassen! Spännande!
Jag jonglerar fortfarande 100% studier med 100+ timmar jobb. Har genom studierna kommit i kontakt med en mycket intressant och inspirerande person, väldigt roligt! Har även hunnit genomföra två uppdrag som polisvolontär. Senast i fredags då vi var ett gäng som uppehöll oss i ett bostadsområde vid den lokala fritidsgården och snackade med kiddzen ;) Mycket givande måste jag säga. Bra att de har något att göra, dock pratade vi mycket med några som befann sig i ett glapp. De var för stora för att få komma in på fritidsgården men de hade inte fyllt 18 så de fick inte heller vara på någon krog/pub. Vart kan man vara då om man inte vill/ har möjlighet att sitta hemma? De gick till McDonalds. Förstår deras frustration.

För att backa bandet ytterligare kan jag nämna att jag skrev tenta i torsdag och att veckan således gått till extremplugg!

Förra helgen, ledig helg som egentligen borde gått i studerandets tecken, var riktigt härlig! Hade lillasyster på besök och vi han med både storshopping på Ikea och marieberg, riktigt mycket Zumba och en fantastisk kväll på level. God mat och mycket prat!

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-12 12:38:25

Ni är mina gosemuppisar!!
Kram på er älskade ni.

Svar: Haha! Mamma! Du trodde du kunde vara anonym ;)
Lina

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-11-13 15:35:17

Hej Lina,
jag skrev ett svar på din plankfråga bland kommentarerna på bloggen! Kika där och hoppas du får ordning på problemet. Härligt att höra att du tränar på, det märks verkligen att du har ett brinnande intresse! Du verkar också tycka att det är väldigt kul och visst är det ROLIGT att älska att träna och inte se det som ett jobbigt måste. Du har hittat vinsterna med träningen bakom allt svettande och kämpande ;)

Kör hårt!
Kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela