Lina

Rolig och rörig sommar?

Publicerad 2013-03-06 16:19:13 i I huvudet på Lina,

Egentligen vill jag skriva ett inlägg om helgen när fina syster var här och förgyllde dagarna. Det får dock vänta lite. 
 
Jobbade natten i natt och har under de få vakna timmarna jag haft fått ett mycket roligt samtal samt varit tvungen att ringa flera andra samtal för att börja knyta ihop trådarna. 
Blev erbjuden ett roligt sommarjobb på en av mina arbetsplatser (är ju deltidsanställd på en och behovsanställd på den andra) som innebär att jag ska få lära mig svåra och roliga saker! ;) Det var både oväntat och mycket smickrande att bli tillfrågad. Så idag har jag pratat med min arbetsplats som jag är deltidsantälld på (som jag dessutom tillsammans med typ halva personalstyrkan blivit varslad från from 1/7) om min semester är beviljad och vilken typ av arbete jag förväntas utföra under sommaren. Sedan återkopplade jag till företaget med det roliga sommarjobbet med hur det blir. Lite rörigt och det kan bli en tuff sommar! Förmodligen kommer veckorna bli: Företag1: 6.30-15.00 ~vila~ Företag2: 17.00-21.00 eller 16.00-22.00. En vardag alltså. Vad tror ni om det?

Hur det än blir så kommer jag ha fyra hela veckors ledighet! Skönt!
 
(Fjodor)
 
   

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela