Lina

Jag vill hellre sitta hääär

Publicerad 2013-05-07 22:29:00 i I huvudet på Lina,

Idag hände en oväntad sak när jag var på väg till oset för att springa lite. I villaområdet nästan precis utanför villan jag bodde i förut, stötte jag på en till synes busig och herrelös hund som var på rymmen.  Stängde av musiken som spelade i lurarna och försökte lokalisera ägaren. Efter en kort stund kom en man ut på gatan och lockade på hunden, jag befann mig mellan de två. Hunden sprang glatt fram till mig och satt sig :P Den ville INTE gå till husse! När mannen kom fram ser jag att det är vår svenske dansprofil Dermot Clemenger! Jag vet att han bor nära oss och att vi nästan bodde grannar förut, men har aldrig stött på honom sådär. Blev lite starstruck efteråt, har gosat med hans hund! Haha!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela