Lina

På tåget mot framtiden!

Publicerad 2013-09-23 15:44:41 i I huvudet på Lina, Resan mot polishögskolan,

Tror ni inte att jag började känna av halsont på morgonkulan!? TYPISKT! Fick rådet av en kollega att gurgla saltvatten för att döda bakterierna i halsen, hoppas det hjälper för gött var det inte. 

Har äntligen möjlighet att blogga via mobilen och 3G som ni ser! Kommer försöka uppdatera tankar och känslor kring slut-testerna lite mer regelbundet nu. 

Har varit lite ofokuserad på jobbet i dag så det känns skönt att vara på resande fot mot Göteborg. 
På lunchen var jag förbi optikern och hämtade ut mitt glasögonrecept som jag läste mig till IGÅR att jag skulle ha med. Det är inte likt mig att nästan missa sådana viktiga saker, men nu gick det ju bra, det var bara att be optikern skriva ut receptet (från 2010, dags för en ny kontroll snart tror jag, hehe). 

Tror att jag nu ska ta upp senaste numret av svensk polis som jag ännu inte läst. TAGGA! 




Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela