Lina

OMG! Början på dagarna-D

Publicerad 2008-03-05 08:02:48 i I huvudet på Lina,

IDAG BÄR DET AV MOT PLIKTVERKET!

åker kl 17.10 härifrån och anländer till GBG ikväll, övernattning på pliktverket och på torsdag SMÄLLER DET!
Torsdag och fredag "psyktester" för polishögskolan! SPÄNNANDE men så fruktansvärt LÄSKIGT!

Vet inte hur mkt blogg-tid jag får, men jag finns såklart på telefon om det skulle vara nåt.

Wish me luck :S



kl 15.07
Fortfarande TVÅ timmar kar tills tåget går.. och EN timme kvar tills jag måste göra mig i ordning påriktigt...

Ibland blir jag så sjukt nervös att jag får ont i magen och nästan kissar på mig, för att i nästa sekund, sträcka på mig och le åt alltihopa. Det kommer bli så jäkla kul! Jag menar, inte alla får en sån här chans... JUST DET, så tänk om jag SUMPAR DEN NU!
Neeej, som Tess (snart psykolog) sa, "du verkar ju ha alla hästar hemma, så det går nog bra".
Det kommer ju att bli kul, det kommer det ju bli... påriktigt, det tror jag... men innan man är där och så.. risken är stor att man käner sig ensam och vilsen. Men inte jag! Jag är varken ensam eller vilsen! SÅDETSÅ!

Nu ska jag ta och poweravslappna på sängen och bara lyssna på musik... hej och hopp

Kommentarer & tankar

Postat av: Ajla

Publicerad 2008-03-05 22:02:06

Lycka till :)

Postat av: Erwin

Publicerad 2008-03-06 23:45:57

Hur gick det för dig där?
vad tyckte du om självaste upplägget.
psykologen såg aldrig mina mitt sår, hoppas du inte skar dig som ajg gjorde :P

Postat av: Lina

Publicerad 2008-03-08 13:54:12

Erwing: Du ser redogörelsen ovan, hoppas du kikar in här fler ggr så du hittar meddelandet, och kanske fixar en egen blogg så man får höra om du tar dig in på PHS :D

Postat av: Erwin

Publicerad 2008-03-10 13:25:47

ska läsa nu o kommentera sen.. sitte rpå jobbet :P

Postat av: Lina

Publicerad 2008-03-10 16:26:41

Erwin: Åh, förlåt, såg att jag skrivit Erwin med g.. haha, ledsen för det, Ska bli kul att höra din kommentar sen :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela