Lina

Höstpromenad och födelsedagsfest

Publicerad 2008-09-26 23:11:41 i I huvudet på Lina,

Det blev två härliga höstpromenader idag.

Först en med Jenny och molly (sötaste hunden som gillar att naffsa!)

och sen en med PP när han kommit på fötter. Den promenaden resulterade i detta:



Känner ni igen trädet som finns längst ner i blogginlägget?  Samma träd som på första bilden men en annan vinkel och sämre väder... (intresseklubben dör av intresseöverdos)

Jag blev i alla fall sugen på att dokumentera (hehe, stavade nyss dokumentära) den framskridna hösten med min verkligen asbra mobilkamera (2.0 megapixlar, yeehaw) Här har ni resultatet i alla fall.

Tillslut blev PP less på att jag stod stilla och fotade mina fötter... så han gick i förväg...

älskling


Ikväll hängde jag hos Elias på hans ferre, ingen dricka för mig inte då jag jobbar kl 6 imorrn, men det var trevligt. Jag tror han uppskattade presenten han fick av mig och PP, som ju var enligt hans önskemål från igår:

Jag: Nå Elias, vad vill du ha på din födelsedag?

Elias: Eeh.. jag vet inte...

Jag: Vill du ha en kexchoklad?

Elias: Näe, jag vill ha TVÅ!

och så blev det, två kexchoklad och en trissott (som han inte vann på och det var ju tur. Jag menar, tänk själv att ge bort en trisslott till en kompis som sen vinner 1 miljon på den! ÅNGEST. Vinster upp till tusen spänn är okej, men sen är det stopp)

Jaja, nu ska jag krypa till kojs, PP är ute nånstans men han brukar hitta hem så det är lugnt.

Godnatt på er och dröm om mig kl 05.15 när min väckarklocka ringer!

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-09-26 23:54:37

Mys med höstpromenad :D vi tog ju en också fast vi hamnade väl inte riktigt bland färgglada löv, mer färgglada butiker (A)

Jag klagar inte :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela